Glownie chodzi o to zeby nie dawac pelnego buta z 1500obr/min szczegolnie na wysokich biegach, bo silnik ma moment obrotowy, ktory gdzies musi sie podziac. I jak jest mokro to zamieli kolami na nizszych biegach a jak nie to albo nastapi uslizg sprzegla, co nie jest wskazane, albo auto pojedzie tyle ze wyda z siebie dziwny dzwiek. Wtedy cale obciazenie idzie na wnetrze silnika czyli tloki korbowody.
Jedyna (?) na świecie Octavia AWX
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
AWARIA!
Jedyna (?) na świecie Octavia AWX
220kkm na wirusie ale... 2 silniki - obecny 38kkm
Temat wydzielony by MiKruS
-
AWARIA!
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez MartinezZamieszczone przez Wolff2 silniki - obecny 38kkm
Skoda dojechala o wlasnych silach do mechanika - AHF zostal wyjety a na to miejsce wsadzony AWX (ino w poprzek) - osprzet zostal od AHF-a. Na sznurku pojechala do Diagtronika i kilka dni pozniej o wlasnych silach wrocila do domu.
Pierwszy zostal rozebrany i rozdzielony potrzebujacym, a troche czesci zostalo (np glowica, pompa i pare innych) i czeka az ktos bedzie potrzebowal...
Komentarz
-
AWARIA!
Zamieszczone przez Machdobra.... znalazlem i sam juz sobie odpowiedzialem :wink:
130PD 285Nm :szeroki_usmiech
Wolff: byly jakies problemy / konieczne mody zeby wlozyc wzdluzny silnik w poprzek :?:
Kolo zamochowe wzialem to co mialem tez poszlo gladko ze skrzynia...
Miska olejowa jest inna ale mialem stara wiec przelozona zostala razem ze smokiem
Przewody paliwowe trzeba bylo posztukowac (nie mialem i nadal nie zrobilem pompy paliwa w baku i chlodzenia paliwa)
Dopiero przy osprzecie zaczely sie schody.
PD-ki (a przynajmniej AWX) maja mardziej wysuniete kolo (na ktorym siedzi pasek klinowy). Osprzet w AHF i ASZ jest zupelnie inaczej ulozony (nie wspomne o AWX z pierwsza rzecza widoczna jaka jest wiskoza od wiatraka chlodnicy) i osprzet zostal na wieszaku od AHF-a z usunieta pompa VP. Ale problem wysunietego kola pozostal bo zaczal mi ciac pasek klinowy. obecnie dzialam na zmodyfikowanym pasku (obciety jeden rowek - i na kole silnika pasek sie kreci inaczej niz na osprzecie).
Cala wiazke elektryczna trzeba bylo dorabiac (ta od AWX oczywiscie nie pasuje - nawet sterownik jest w innym miejscu). Szafa z 2-ga szpera spowodowala kolejne perturbacje (koniecznosc uzycia sterownika ARL)
Jeszcze pozostal dziwny problem 12mg dawki na biegu jalowym...
I jeszcze turbina tez jest od wzdluznego z dorobionym kolektorem. Ale to opcja od niedawna. Wczesniej byla turbina od ASZ-a
Generalnie odradzam. Jak swapowac to tylko na ASZ albo ARL.
[ Dodano: Nie 17 Kwi, 05 20:41 ]
Zamieszczone przez wasylsilnika AWX to dało się go posadzić ?? przecież mocowania bloku w innych miejscach?
Komentarz
-
AWARIA!
Zamieszczone przez MiKruSWolff - jak masz rozwiazany IC? Seryjny od AWX?
W wolnej chwili zrobie fotki wszystkiego i wrzuce (jak nie zapomne...)
Komentarz
Komentarz